Thursday, October 13, 2011

Budak Kotak Yang Comel


Ada je menda nak buat 2 beradik nie...tengah layan Citer Edisi Khas...tapi muka serius jek....Dorang pelik kot tengok perangai si Johan tu....Wa Ka Ka...

Kotak menarik kan...Libresse...He he he...ambik kat MYDIN, sbb hari sabtu kan x dek beg plastik...so beli barang, MYDIN kasi kotak free ganti plastik....ho ho...


13 comments:

Kakzakie said...

Kalau boleh post kakak isi dalam kotak itu alangkah bestnya BR... Muka selamba aje hihi...

bidadarindu said...

he he..mana boleh post kak...dia la cinta hati saya, intan payung,bucuk masam...

ainnoraini said...

budak2kan segala benda boleh dijadikan mainan dia org...

seronok jer tengok gelagat anak2 nak membesar nikann...

Kaz said...

Mcm tulah budak2. Beli mainan mahal pun, at last depa lebih ralit main benda2 lain.

NASI BARYANI SEDAAAAAP... said...

Ini baru kotak, aksi tido dalam tudung saji x tengok lagi... lagi selamba jea.. mcm x de tempat lain.. anak.. anak..

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong,

Dengan bebudak ni takpayah beli mainan, bagi jer kotak-kotak atau kayu dan papan, diorang akan berkisah main rumah-rumah!

rezeki said...

punya tekun mengadap tv depa berdua hehehe

bidadarindu said...

ain - mmg seronok..nak2 pulak usia2 cam nie...mmg macam2 peel...

bidadarindu said...

kak kaz - betul tu kak...baik beli mainan yg murah2 jek...rosak pun x sayang sangat...

bidadarindu said...

nasi baryani sedap - nnt ambik gmbr dlm tudung saji plak tau...

bidadarindu said...

Moh Kembara - Yong,bagi kayu ngan papan??jadi arkitek ok la..jgn ketuk kepala dah...he he he...

bidadarindu said...

rezeki - tu la pasal...panggil suruh tgk kamera pun x nak pandang....

impian dulena said...

Hati2 tuh..takut danish tertutup kotak tuh.. naya kang.. hehehe.. tekun betul tgk citer tuh yer..sabo jerlah..