Wednesday, August 18, 2010

Selamat Hari Lahir Mak..


Selamat hari jadi mak..
Ampunkan semua salah silap nyah...
Terima Kasih sebab jaga nyah dari kecil sampai besar ...

tanpa mak dan abah, aku pasti tak ada kat dunia nie..
aku jugak baru tahu macammana perasaan mak dan abah sayang kan aku.....sama macamana aku sayang dan kasihkan danish dan cinta....aku tahu,mak mesti kesunyian selepas abah pergi tinggalkan kami semua di dunia nie....aku bagi pihak mak aku, nak minta maaf pada semua orang, sekiranya ada perlakuan, tuturkata atau apa jua bentuk tindakannya yang menyebabkan mereka tersinggung atau rasa menyusahkan...sekali lagi ampun dan maaf dipinta dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki...

Sayang kat MAK sangat2...

3 comments:

Hafidzin said...

selamat hari lahir jugak dari kami sekeluarga di Kemaman nie...
makcik boleh join kelab yong & mak..

Kaz said...

Semoga Allah berkati dan rahmati perjalanan hidup mak bidadarindu. Bukan mudah melalui hidup ini tanpa org yg disayangi especially setelah hidup bersama berpuluh tahun lamanya.

rositahmdzain said...

hepi besday Kak Umi..semoga sihat sentiasa..senyum selalu so nampak muda..