Tuesday, November 1, 2011

Keletah Birthday Girl...

Happy Birthday Sayang...Jadi anak yg solehah nanti ya...



Sepanjang Sesi Bukak Hadiah nie,sengih je budak kecik nie....


Budak yang dah penat senyum...

Beg Skolah SpongeBob dari Auntie Suria n Family...TQ Auntie...

Beg Skolah Dora dari Uncle Sidiq n Family....TQ Uncle...

Tunduk Malu pulak....

Set Pinggan Mangkuk Barbie dari Wan Teh...TQ Wan Teh....

Beg Angry Bird dari Kakak Mawaddah....TQ...TQ...

Mainan dari Uncle Iky,Umie Lin & Anak2....TQ...TQ....

"Ball" dari kawan Abg Danish...ShahIman....(Kesian x dpt sembang sangat...sibuk)TQ Uncle Rushdan

 Dari Mummy n Family...TQ...TQ....

Muka dah penat Senyum....Senyum yang dibuat2....hu hu....

 Cek Angry Bird Bernilai $90,00000 dari Kak Ya...Cinta, kita Kaya....Yahooooooo.....

 Tabung Duit Hello Kitty dari Kak Balqish yg Cinta Sayang sangat....

Speks Mata dari Mummy gak....

Barbie Doll dari Kakak Fifi dan Kakak Anis...So Sweet.....

Bagi tamu yang bagi duit dan hadiah2 diatas kat Cinta ,dan juga yang datang dari jauh dan dekat pada Majlis tempoh hari, tak lupa juga yang x dapat hadir tetapi memberi sokongan di Alam Maya ini JUTAAN terima kasih diucapkan....Hanya Allah sahaja yang dapat membalas budi baik kalian sekalian......

9 comments:

Kakzakie said...

Amboi banyak dapat hadiah ye sayang. Lepas ini bolehlah gunakan. Senyuman menggoda betul. Sweet...

Kaz said...

Comel sungguh Cinta. Byk dpt hadiah beg, puaslah Cinta tukar2 beg nanti.

bidadarindu said...

KakZakie - Rezeki dia kak..umur setahun hari tu,x de saper bagi hadiah sbb x buat..he he..

bidadarindu said...

Kaz - Budak2 kecik semua comel kak...Anugerah Allah...

pasal beg, tu la dia x sabar nak pegi skolah abang dia...

impian dulena said...

comel-comel gambarnya.. ada dua tiga keping gambar cinta yg aku suka sgt..time dia pegang tabung duit hello kitty , pegang beg spongebob..perghh ayu cam puteri jer...haii boleh jatuh cinta org lelaki tgk..tuh blum akim tgk lagi tuh heheh:D...berbesan boleh tak??? heheh..happy besday cinta..moga menjadi anak yang solehah.... Cute aa...

bidadarindu said...

Kalau Akim tengok aku dah tahu dia kata apa...Terbaekkkk...hu hu...

p/s : Setiap kali aku tengok Cinta, hati aku sentiasa bersyukur padaNya..Allah gantikan pada aku yang lebih baik dari apa yang telah dia jemput balik sebelum nie...Sebab tu kita kena redha dengan apa yg berlaku...Allah lebih mengetahui segala-galanya...

impian dulena said...

semalam aku tunjukkan gambar cinta kat akim.. akim kata apa ko tahu?? dia kata tuh awek akim...cantiknya diaaaa....hehehe tergelak aku... lepas tuh dia tgk hadiah cinta banyak sgt, dia tanya sapa yg bagi..ibu dia ker??.. lepas tuh dia tanya bila besday akim bu... heheh satu hal nak terangkan..

hmm tul lah kata ko..Sesungguhnya apa yg berlaku ada hikmahnya... Allah ambil sesuatu dan pulangkan sesuatu yang lebih baik dari itu... Kita semua tak tahu ... Sesungguhnya Cinta adalah Anugerah buat korang berdua yang tabah , redha dan sabar menghadapi saat-saat genting dulu... :D..

rezeki said...

salam

alhamdulillah

moga menjadi anak yang soleh membahagiakan kedua org tuanya

insyallah

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111