Wednesday, November 2, 2011

Tamu tak di Undang...

Apa Tu??
Zoom Sikit....
Laa..Ada tamu x balik lagi dari birthday Party rupanya...x dapat makan kek agaknya....

Birthday Party, hari Sabtu.. Hari Ahad tu Danish tengah main Belon...pas tu tetiba dia terberhenti main belon..."Ular2" dia jerit...Lepas Ular tu dah balik umah dia, aku tanya Danish...

Aku : "Cam mana Danish boleh nampak?" 

Danish : "Memula Danish tengok...(ehh apa tu?...(Danish cakap dalam hati) ) 
Danish ingat mainan budak2 tertinggal..Pas tu tiba-tiba dia keluarkan lidah dia...tu yang Danish terus jerit tu..

Aku : Ohh...Danish la Penyelamat Bumi...(BoBoy Boy)

X bunuh pun ular tu...Sbb dia nak keluar dari rumah dengan baik nampaknya...

Kebetulan, malam tu Balqish, Afiqah n Hanani ada tido kat situ...main ngan Cinta...So dorang pun menyaksikan kejadian yang jarang2 jumpa tu....Tapi rasanya, Ular tu mesti jelmaan putera Raja yang sangat hensem dan telah terkena sumpahan...Barang siapa yang sudi mencium ular tersebut, barulah sumpahan tersebut akan hilang selama-lamanya...Malangnya, ketiga2 anak dara yang ada kat situ x berani nak menciumnya...he he he...

p/s : (Cinta kecik lagi kalau nak kawin ngan Putera Raja....) Hu hu..

6 comments:

Kaz said...

Jarang bebenor Encik Rindu update blog mlm2 ya, ni guna iPad yg Boss bg ke?

Tuan putera tu dtg melawat bakal isterinya yg kiut miut tu, sbb tu lah dia dtg semasa bday party Cinta. Apapun, syukurlah semuanya selamat.

bidadarindu said...

He he..En Rindu ker...he he..mana ada iPad..dah kasi kat dia balik dah..Ikut dan mana yg sempat je...tu pun jenuh berebut ngan Danish yg main game...

Dia cop siap2 yer dari kecik...takut ada org lain amik..hu hu...

Kakzakie said...

Masya-Allah boleh ada masa lagi capai camera. Memang expert betul. Kalau kakak dah lari menggigil. Berani juga Danish tu...

Danish tahu tak kalau auntie bab ini boleh pengsan sayang...

impian dulena said...

bahaya tuh..nasib dia tak usik sapa-sapa.....

hehehe sapa sanggup cium ular wei.. katak ok lagi... kalau ular belum tentu idup maaa...

Cinta.. Abg Akim kata tunggu dia jer.. jangan tunggu ular yer... bahaya...hehehehe...

ainnoraini said...

kalau kite laa..dah lame lari jauh2..tak mau la ambik gambar ular tu...sebab takuttt...

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111