Friday, November 11, 2011

Ziarah...

Petang semalam,balik dari ofis terus ke sini


Naik lif ke aras ni...



 Cari-cari kemana ni...


 OK,dah sampai pun kat sini...


Tapi malangnya x dapat masuk pun jumpa patients...hanya family terdekat jek boleh masuk...tak per...aku pun faham...bukan wad biasa...wad icu....

Sape patients tu? Kakak kawanku...Sape kawanku tu? Manzlie @ CL Owner blog nie -->
http://manzlie-makkah.blogspot.com/

Difahamkan kakak dia beransur pulih dari penyakitnya dan mungkin akan dipindahkan ke ward biasa beberapa hari lagi...Bidadarindu mohon agar kita sama2 mendoakan kesihatan kakak CL beransur baik agar dapat menjalani kehidupan seperti biasa....

p/s : terima kasih pada pak itam --> http://rezeki-suatucatatanperjalanan.blogspot.com/  yang telah memberi info tempoh hari.


p/s : Cantik tarikh hari nie kan...jarang jumpa.......11.11.11

3 comments:

Kakzakie said...

Oh kakak pun tak tahu. Tapi Cl kakak dah biasa masuk blog dia. Begitu juga Pak Itam...

Moga kakak CL beransur sembuh

rezeki said...

alhamdulillah

kita sama2 doakan yg terbaik utk kekanda cl

insyallah

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111