Wednesday, May 4, 2011

Teruja..

Semalam aku dapat call dari somebody yg buat aku teruja sangat...Citer dia cam nie...

Aku tgh dlm keta masa tu ,anak2 lak bising...x brapa nak dengar sangat...yg dengar dia kata, call dari mekah...aku dah suspend pasal dorang yg kat mekah kalau jadi sesuatu...tapi dah biasa, sape2 je yg x dapat call abah,ibu,yan n org kat umah tu, pasti dorang akan call aku n aku akan jawab...even customer nonaklasik sekalipun...he he..cer bayangkan mak teh,pak teh..tu org dah biasa....mak uda abah,pakcik wis yg x besa pun call aku gak...he he he....

Balik pada citer asal...pas tu dia kata dia CL yang kat Mekah tu...Dia kata dia balik Malaysia...Time kasih sebab bagi Acar Buah tu....Dalam kepala aku, hai baru sat2 tadi aku tgk dia kat blog tgh layan aiskrim...Tak dek tanda2 nak balik Malaysia pun...Nie sapa la pulak buat "panggilan hangit" kat aku nie....x dek plak suara FBI atau Pafau..Rupa2nya betul la CL call aku...Dia ada kat Malaysia skrg...Dia ajak minum2 nnt...n aku ingat nak ajak gi umah Abah bila2 free hujung minggu...

Sungguh terharu rasanya CL nak call aku...sapa la sangat aku ni nak dibandingkan dengan CL tu...Antara Insan Bertuah dalam dunia ni yang dipilih Allah untuk berada hampir dengan Kaabah setiap hari....

Aku sms kak Ani, tanya betul ker dah bagi CL acar buah tu?betul ker CL balik Malaysia..?Kak Ani kata betul la tu...betapa effisennya dorang....dah rezeki Allah nak pertemukan jugak...kalau lambat sikit, alamat bye2 la... he he..

Bagi sapa yang tak tahu sapa CL yang aku maksudkan tu...jom layan Blog dia...sekurang2 sehari sekali kena jengok...mana tahu hari hari kita tengok, Allah permudahkan kita untuk menjadi TetamuNya lagi... http://manzlie-makkah.blogspot.com/

p/s : Jangankan CL telefon dah teruja, masa first time nak gi umah Kak Kaz pun teruja gak...first time nak jumpa org yang hanya kenal di Alam Maya jek....he he he...

1 comment:

Mama Balqis n Hadi said...

CEPULLL...

seronoknya ko dpt jmp CL tu. suhana sentiasa ikuti blog dia. even ada baca gk dia dapat acar buah tu, tp masa tu x tau sapa yg bg. so, ignore jer arr... bestnya dpt jmp CL. kirim salam kt dia yek bila jmp nanti. harap2 1 hari nanti suhana pun dpt jmp dia.. seronok ikuti blog dia. rasamcm x sabar nk jejakkan kaki ke kota mekah...