Friday, January 13, 2012

Darjah 1

Tahun nie Danish dah naik darjah 1...dah 7 tahun...maknanya aku jugak dah bertambah umur sebanyak 1 tahun...Kesimpulan,Danish makin besar,aku makin tua....hu hu....Walaupun citer nie agak lambat nak diceritakan,tapi x kisah la...nama pun blog aku sendiri...x kisah la bila aku nak citer kan...hu hu...lagipun danish posting nie danish jugak yang nak baca satu hari nanti.....kan danish kan....
Nie Imam Muda terhensem di Malaya..Sejuk je mata memandang...
Hari tu,tanya dia,nak beg aper?Ben 10 ke,Transformer ker,Ultraman ker...Sumer dia x nak..dia nak beg Angry Bird jugak...Maklum la sekarang ni kan musim "Burung tengah Marah" jek....Gi cari kat Alamanda,Kat JJ..sama rega...dekat nak sampai rm100...mak aii...beg skolah je nak cecah rm100...kita dulu mana ada rega cam tu...beli kat pasar malam jek...x pun kat chowkit....last skali,gi kat SOGO...rega sama, tapi ada diskaun sikit...beli la jugak...demi anak tersayang....

peringatan keras : dah besar nnt, lawan cakap ummi ngan abah...siap la danish...masa tu ummi ngan abah pulak bertukar jadi burung yang marah.....BERTUKAR....

"Burung Marah"...Emmmrrrggg
Ha...dah sampai kat skolah....nie la skolah danish...Ummi ngan Abah nak Danish jadi anak yang Soleh..Anak yang berguna,Anak yang berjasa pada kedua ibu bapa....



Dah masuk Class....Kelass Ko Danish...
Macam sedih je tengok...tahan..tahan...anak lelaki kena tabah...


tengah beratur nak gi kantin...rehat...
Suka la tu gi Makan...



Seronok tgk kengkawan makan...
Aikk?Air Milo dah Abis...Meehoon ?

 
pinggan kengkawan dah kosong...








Ehh? Mana Pinggan Danish??











Taraa..Tengok pinggan budak sebelah...Meehoon Goreng tambah satu......
Dah Masuk Kelas...Memula belajar buat Origami....


Seronot je nampak...



Cumer owang tengok cini.....Ehhh sape nie...??? Mungkin...mungkin Cinta kot......

Cinta yang keletihan menunggu Abang kat sekolah....

Nyenyaknya Cinta Tido kat Surau.....
Sampai tanggal songkok
Tekunnyer Belajar....








Kaler aper tu danish?
ehh..betul ker nie?










Yeaa..Yeaa...dah nak balik...Danish masuk kul 8...balik pukul 4 ptg...


So mulai dari saat ini, Bermula la kehidupan Danish sebagai seorang pelajar...belajar rajin2 ya.....

3 comments:

Kaz said...

Sebagaimana doa akak utk anak2 sendiri, begitu jugalah doa akak utk Danish dan anak2 kawan2 yg lain. Smg berjaya di dlm pelajaran dan juga kehidupan. Perjalanan baru bermula untuk mereka dan juga kita sebagai ibubapa, smg Allah mudah dan lancarkan perjalanan dan perjuangan ini.

ainnoraini said...

Dah besarkan...semoga jadi anak yg bijak dan pintar, taat perintah allah dan yg paling penting menghormati ibubapa aminnn ...

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111