Tuesday, January 4, 2011

Melaka Trip Day 1 - Cowboy Town



Acara Wajib - Bergambar dulu sebelum keluar rumah..he he...
Tema Pink,tapi x nampak Pinky sangat..hentam saja lah labu...


Cube tengok gaya 3 orang budak tu..he he he..
Cinta melekat ngan kakak Balqis dia...Rajin dok melayan...


~4 Hero remaja Hajah Saodah mengawal ketat Keselamatan Cinta...he he he...
~Pembahagian gelang tangan hikmat@sakti sebelum masuk ke Cowboy Town....


Wajah Danish yang begitu gembira naik Bot berpusing...



Nie la antara show pada malam tu....Bunga api Amir lupa nak ambik kot...
Intan sedang menunggang lembu liar yang sedang naik sheikh...he he he...


Posing jangan x posing...Free Styleeee....

2 comments:

Kaz said...

Ni nak jawab komen Bidadarindu kat entry Bidadarindu sebelum ni tu. Kalau Bidadarindu nak tahu kak dah lama jadi silent reader blog ni sblm jadi official follower. masa tu Bidadarindu baru je start blogging and jarang bebenor update blog. Fizin yg bagi address blog ni and terus kak kaz jadi silent follower. Bidadarindu update cerita apa pun dari dulu sampai sekrg, kak akan baca kecuali fasal dinar emas, yg tu mmg akan skip, hehe.

bidadarindu said...

ooo ye ker...terharunya saya...org yang x kukenali mengikuti kisah kehidupan harianku...eee malunyer...dulu ingatkan utk family2 jek baca...tapi skrg nie dah ubah style sikit...lebih open pada semua reader2 yang lain...

p/s : heran gak ye,nape kak x nak baca pasal dinar tu yek?padahal info yang sangat2 berguna...untuk masa depan kita dan keluarga kita gak...bukan saya nak suruh kak beli ngan saya pun...he he he..saya musykil nie....x tidor malam saya memikirkan...he he he...