Tuesday, October 19, 2010

Haji Hajah

Malam tadi Abg Suhaimi ngan Kak Leha bertolak ke Kelana Jaya,dorang akan menunaikan fardu Haji Di Mekah tahun nie...bestnya dapat pergi sana..Lepas nie kena panggil Haji Suhaimi ngan Hajah Zaleha la pulak..enjoy je dorang tu mlm tadi...macam nak gi holiday plak...terbalik,aku plak rasa sedih dan hiba...(sebab aku x dapat pegi rasanya..)he he..


Aku sempat bisikan pada abang mie sebelum dia pergi semalam,aku mintak dia sampaikan salam aku pada Rasullullah s.a.w dan para sahabatnya semasa di Madinah dan masa kat depan Kaabah,aku mintak dia tolong doakan supaya aku dan keluarga dapat pergi sana sekali lagi untuk tunaikan fardu haji pulak...hopefully dia x lupa pesanan aku tu...

Buat abg mie n kak leha, aku doakan agar dorang selamat pergi dan selamat kembali ke tanahair, aku jugak memohon supaya dorang sihat2 je,dipermudahkan atas semua perkara yang dorang buat semasa kat sana dan pulang dengan haji yang mabrur...Amin..

2 comments:

Tudung Syauqina said...

Insyaallah.. kita sesama doa dan berusaha yea

Mama Awnee said...

oohh cikgu zaleha saya gi haji tahun ni?? alhamdulillah..moga cikgu sekeluarga dapat haji mabrur dan sihat2 hendaknya..amin...